Smluvní podmínky

 

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
 Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami 
občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
 Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené
 obchodnímipodmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.)
 

Kupní smlouva

Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) 

je umístění nabízeného

 zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním 

objednávky kupujícím–

spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel 

neprodleně potvrdí 

kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy 

však toto potvrzení nemá vliv. 

Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze 

na základě dohody stran

 nebo na základě zákonných důvodů. 

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno

zkontrolovat a měnit údaje, 

které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího

 zjišťovat a opravovat chyby 

vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující 

prodávajícímu kliknutím 

na tlačítko „Odešlete objednávku“.Uzavřením kupní smlouvy kupující 

stvrzuje, že se seznámil 

s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamační řád, a že s nimi souhlasí. 

Na tyto obchodní podmínky

 a reklamační řád  je kupující dostatečným způsobem před vlastním 

uskutečněním objednávky 

upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající 

neobdržel veškeré podklady 

potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). 

Prodávající je povinen si vyžádat 

doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je 

od tohoto data pozastavena až 

do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její 

část před uzavřením kupní smlouvy, 

na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již 

nevyrábí nebo nedodává nebo 

se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, 

že Kupující zaplatil již část nebo 

celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho

 účet nebo adresu a 

k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se

 řídí příslušnými 

obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a 

§ 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. 

Zejména prodávající 

odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, akové vlastnosti, 
  • které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem 
  • na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se 
  • věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, 
  • byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat

 i dodání nové věci bez vad, 

pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada 

týká pouze součásti věci, 

může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může 

odstoupit od smlouvy. 

Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu 

odstranit bez zbytečného odkladu, 

má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci,

 nebo výměnu součásti 

má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně

 užívat pro opakovaný výskyt vady 

po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel

 i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání 

nové věci bez vad, na výměnu

 její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. 

Spotřebitel má právo na 

přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad,

 vyměnit její součást 

nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu 

v přiměřené době nebo

 že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před 

převzetím věci věděl, 

že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží

 v době 24 měsíců od převzetí.

 Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc 

byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího 

za vady může 

upravit reklamační řád prodávajícího.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku 

(v internetovém obchodě), 

má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez 

udání důvodu odstoupit 

od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní 

smlouvy je několik druhů 

zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). 

Odstoupení 

od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, 

kontaktuje

 prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně 

s uvedením čísla objednávky, 

data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též 

v hotovosti v sídle společnosti.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též vzorový formulář 

poskytovaný prodávajícím, 

jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy

 může spotřebitel zasílat mimo

 jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty 

prodávajícího muvi@post.cz

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, 

vrátí prodávající peněžní prostředky 

přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady 

na dodání zboží vzniklé v důsledku 

kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější

 způsob standardního dodání zboží 

nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím,

 a to stejným způsobem, 

jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. 

Prodávající je taktéž oprávněn vrátit 

plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem,

 pokud s tím kupující bude 

souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující 

od kupní smlouvy, prodávající 

není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu

 kupující zboží vrátí nebo

 prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však 

nelze chápat jako možnost bezplatného

 zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení 

od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění,

 musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, 

co na základě kupní smlouvy získal. 

Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno 

nebo spotřebováno), 

musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, 

co již nemůže být vydáno. 

Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající 

uplatnit na spotřebiteli právo 

na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. 

Prodávající je v takovém případě 

povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém 

případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající 

započíst své skutečně 

vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením 

§ 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ 

v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila

 a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. 

Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony 

České republiky, zejména 

se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších 

dodatků a předpisů. 

Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a

 shromažďováním svých osobních údajů 

v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až 

do doby jeho písemného 

vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich 

opravu včetně dalších

 zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě 

písemné žádosti zákazníka 

odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. 

Osobní údaje 

zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci,

 kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu,

 který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány,

 a to ve formě elektronické

 a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické 

adresy muvi@post.cz

Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou

 adresu kupujícího.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. 

Živnostenskou kontrolu

 provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. 

Dozor nad oblastí ochrany osobních 

údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. 

Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném 

rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., 

o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových

 stránkách prodávajícího, 

v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém

 potvrzením jako uzavřená 

smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího 

splnění a další evidence 

a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, 

případně i v jiných jazycích, 

pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. 

Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. 

Momentem uzavření 

kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních

 podmínek ve znění platném 

v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží 

uvedenou v potvrzené objednávce, 

nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. ledna 2014